nedjelja, 29. studenoga 2015.

FAVORITI STUDENOG/2015


Drage moje, mislim da je vrijeme da vam predstavim svoje favorite ovog mjeseca jer nam uskoro dolazi prosinac. Pripremila sam vam svega pomalo, šminke, ali i preparative.Ove sam proizvode više-manje koristila cijeli ovaj mjesec te sam oduševljena njima. Pa krenimo :


Dekorativa


Od dekorativne kozmetike imamo svega pomalo,što se tiče očiju, lica i usana.Ove proizvode sam najviše koristila i obožavala ih protekli mjesec:


Essence all about matt!
Mislim da skoro svi znate ovaj proizvod i sigurna sam da je većina koja ga ima oduševljena njim. Radi se o Essence all about matt puderu za fiksiranje, nema se toga puno za reći osim da je odličan. Lako se nanosi, fiksira puder i lijepo matira. Sve pohvale za proizvod, možete ga naći u svim prodavaonicama koji drže Essence za cijenu oko 25 kuna.

Avon Big&False Lash
Ova maskara me proganjala po časopisima i blogovima, svi su je hvalili pa sam je morala uzeti. Znate odmah kako mi se dopala čim je u mojim favoritima. Nezaboravan je dio mog šminkanja, ne stvara grudice, daje volumen i efekt gustih trepavica.Količina joj je 10 ml, možete je naručiti u Avon katalogu za oko 45 kuna.


AVON Hollywood collection lak za nokte -Vixen
Za ovu jesen sam odlučila sebe počastiti sa jednim smeđim lakom, na ovog sam naletjela u Avonu i uzela ga. Boja je predivna tamno smeđa, baš za jesen :) Potrebno ga je nalakirati u dva sloja da se dobije ta lijepa smeđa. Jako se brzo suši što mu je velika prednost. Naručila sam ga iz netto kataloga za 19 kuna. Nisam sigurna ima li ga u katalogu, ali ako vas zanima pitajte me pa ću istražiti.

Avon Extra Lasting sjenilo za oči-Forever Bronze
Ovo sjenilo mi je ponajprije favorit zbog svoje dugotrajnosti, kada se fiksira na kapku ne mrda sve do trenutka kad ga poželite skinuti.Ima u sebi malo shimmera, što ja, osobno, volim. Količina mu je 3.5 grama,a cijena je oko 30 kuna u Avon katalozima.

Essence olovka za usne - Honey Berry
Malo reći da su savršene, meni je ova nijansa favorit. Mislim da svi sve znate o njima i da su jako povoljne, samo 8 kuna :D


Preparativna kozmetika

U ovom dijelu kozmetike imamo 3 proizvoda, a to su tonik, noćna krema i krema za ruke u koje sam totalno zaljubljena i nemilosrdo sam ih koristila cijeli ovaj mjesec.


Byphasse tonik za lice bez alkohola
Ovaj tonik ima puno prednosti,a nijednu manu. Prva prednost mu je što je bez alkohola i sadrži ružinu vodicu koja mu daje lagan, ali predivan miris. Druga prednost mu je količina, ima 500 ml i mislim da ga je nemoguće potrošiti u kratkom vremenskom periodu. Uz to, pH je neutralan i jako dobro osvježi i tonizira kožu lica. Nanosim ga ujutro i navečer ponajprije da mi osvježi i umiri kožu. Kupila sam ga u DM-u za oko 25 kuna.

Olival ekstra bogata krema s uljem smilja -za noćnu njegu
Ovu kremu sam dobila na poklon, u paketu s micelarnom i nakon tjedan dana odmah sam bila oduševljena njom. Spasila me od crvenila i prištića koje sam tada imala i jako sam joj zahvalna te razmišljam da napravim pravu recenziju o njoj kako bih vam dala do znanja koliko je zapravo obožavam.Cijena joj je u DM-a oko 60 kuna. U DM-u pojavili su se i Olivalovi paketi koji sadrže kreme i micelarne otopine. :)

Fruttini krema za ruke - Glamorous cherry
Volim sve proizvode od Fruttinija pa tako i ovu kremicu koja ima predivan, ali ne pretjerano jak voćni miris od trešnje. Ambalaža je mala pa je praktična za nositi u torbi, brzo se upija i hidratizira kožu. Cijena joj je oko 20 kuna u DM-u.

To bi bio kraj mojih favorita, ako želite recenziju nekih proizvoda slobodno mi recite u komentarima :)

Sviđaju li vam se proizvodi?Jeste li koristile neke od ovih proizvoda?Kakvi su vam dojmovi?


Broj komentara: 17:

  1. Imam dva Extra Lasting sjenila i slažem s s tobom, stvarno su super :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah shvačam tvoju ljubav prema byphasse toniku haha. Bez obzira što je ogromna bočica ja sam pri kraju s njom, tako da znaš da je omiljen i puuno korišten. Od ostalih proizvoda essence puder i olovke za usne potpisujem. Stvarno odlični proizvodi za malo novaca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Opa svaka cast sto si uspjela doc do kraja,slazem se :)*

      Izbriši
  3. Tonik i honey berry. <3
    Olival kremu već dugo želim kupiti no prvo trebam potrošiti sve zalihe.
    Jako mi se sviđa tvoj odabir favorita. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovu Avon maskaru moram da probam :D pa bas je svi hvalite :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam All about matt i obozavam ga! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. ja obožavam essence olovke za usta, najbolje su! lijepi favoriti:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Amazing post! And I love your blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdgovoriIzbriši

Komentiraj i usreći me :)