utorak, 24. studenoga 2015.

TOP 3 PALETE SJENILA OVE JESENI

                 

Drage moje, danas sam vam odlučila pokazati  top tri palete ove jeseni koje sam nemilosrdno koristila od završetka ljeta.Sve su povoljne, tako da, ukoliko vam se svide, vjerojatno ćete biti u mogućnosti priuštiti si neku od mojih ljubavi.


I HEART MAKE UP PALETA SJENILA - DEATH BY CHOCOLATE



Imam samo jedan problem kod ove palete, a to je kad se šminkam da ogladnim.:P
Moram prvo reći da mi je izgled palete savršen i mislim da nema onog kome se ne sviđa. Dolazi u jako čvrstom plastičnom pakiranju sa ukupno 16 matt i shimmer sjenila.
Naručila sam je sa  PinkPande i cijena joj je 83 kune za 22 grama proizvoda. Mogu vam reći da je super,što se tiče pigmentacije, praktičnosti i blendanja.
Dosta je velika, a i nije baš ni lagana.Unutar palete ima ogledalo koje bez problema možete koristiti tijekom šminkanja jer je dosta veliko. Preporučujem šminkericama koje vole imati paletu koja ima dosta sjenila na jednom mjestu da se mogu našminkati za sve prigode - od svakodnevnih lookova do onih malo dramatičnijih, ovo je cure definitivno paleta za vas.
Moji favoriti su shimerasti,ja jednostavno volim kad se sjaji na očima, ali sve nijanse su mi drage i svaku sam barem jednom nosila.


Svakako bih  htjela imati originalnu  Too Faced paletu, ali ova odlično radi svoj posao i svakako preporučujem!

   ESSENCE ALL ABOUT GREYS PALETA SJENILA


Mislim da ste svi čuli za male i slatke paletice od popularnog Essenca. Osim ove, imamo Rosses, Bronze, Nudes i Vintage. Ja sam je dobila na poklon i, iskreno, nisam bila baš oduševljena jer nisam ljubitelj sivih nijasi, ali ova paletica je to promijenila.
Paletica dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju sa 8 sjenila, te su sve sa shimmerom što se meni, osobno, sviđa. Jako lako se blendaju i dosta dugo traju na kapcima, što je najbitnije.
Drago mi je da imam jednu ovakvu paleticu od Essenca jer ih je stvarno teško ugrabiti u prodavaonici, niska cijena za dobru kvalitetu pa uvijek police prazne.:)


Količina je 9,5 grama za oko 35 kuna u DM prodavaonicama.

 AVON LUXE - GLAMOROUS ROSES PALETA SJENILA


Kod ove paletice sa 5 sjenila najprije me privuklo lijepo zlatno pakiranje sa natpisom Luxe.Uhvatila sam je na nekom sniženju u Avonu za 50-tak kuna, a regularna cijena je oko 110 kuna za 9 grama.
Slažem se da je puno dati toliko novca za skroz malu količinu, međutim na popustu se isplati.
Osim ove paletice imaju i Chambray Blues, Purple Smokes, Cocoa Couture, Sophisticated Violeta, Stone Chic, Luxurios Nudes.
U paleti se nalaze 3 shimmer i 2 matt sjenila,ovdje moram priznati da su mi draža matt sjenila.

 



Sjenila su jako dobro pigmentirana, lijepo se blendaju i ostaju na kapcima dosta dugo čak i ako ne stavite bazu!

To bi bilo to što se ovog posta tiče! Nadam se da vam se moj izbor sviđa i da ćete se odlučiti za neku od ovih paleta, koje vam od srca preporučam. Usput, swatchevi su rađeni na bijelom papiru jer na mojoj ruci koja je još uvijek tamna, što od ljetne boje koja se još uvijek drži, što od prirodne tamnoputosti, nisu se vidjeli swatchevi onako kako bih ja to željela. :(

Linkovi :



Imate li koju od ovih paleta? Tipkajte mišljenja! :)

Broj komentara: 16:

  1. Lijepe palete, imam Avon, ali u jednoj drugoj kombinaciji boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti:* Nadam se da uzivas u njoj koliko i ja:)

      Izbriši
  2. Ja imam Essence paleticu i dobra mi je. Voljela bih ovu 'čokoladu' jer djeluje baš super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možeš je naručiti sa pink pande,za 80 kuna se isplati totalno :D

      Izbriši
  3. Imam MUR čokoladu, odlična paleta! Imate i moje preporuke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E pa ja ti zavidim na cokoladici ! :D nisam nista od ovoga isprobala, ali mjerkam ovu Avonovu od sada :)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš je lijepa DEATH BY CHOCOLATE, a GLAMOROUS ROSES je savršena za Božić <3

    OdgovoriIzbriši
  6. AJme, kako je ova MUR čokolada paleta nevjerojatno lijepa. AKo možeš pliz linkaj mi ju, evo tražila sam ju po pink pandi, ali mi užasno šteka sve. Super post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti<3 Evo je : https://www.pinkpanda.hr/proizvod/i-heart-makeup-paleta-sjenila-i-heart-chocolate

      Izbriši

Komentiraj i usreći me :)