subota, 21. studenoga 2015.

ABOUT ME




Velike su mi ljubavi kozmetika i moda, volim čitati beauty blogove i gledati youtube blogerice zbog kojih sam zapravo i skupila hrabrost da otvorim blog. Otvorila sam blog jer sam ja prva koja traži recenzije na internetu kad trebam nešto kupiti, a također volim razmjenjivati savjete i mišljenja  pa tako sad želim podijeliti s vama  svoje mišljenja o nekim proizvodima, odnosno reći vam svoja iskustva. Isto tako vrlo rado prihvaćam i vaše savjete i mišljenja!



Osim beauty svijeta, ljubitelj sam filmova, serija i glazbe.


Sve recenzije su iskrene, bez izmišljanja i dodvoravanja.


Ako me želite nešto pitati: blacklipstick3@gmail.com

Spec.

Tamnije sam puti i imam masnu i problematičnu kožu.
Imam kovrčavu i bujnu smeđu kosu.
Boja očiju mi je smeđe-zelena.

4 komentara:

Komentiraj i usreći me :)