nedjelja, 22. studenoga 2015.

Top proizvodi za njegu kovrčave i suhe kose

Svoj prvi post posvetila bih proizvodima koje koristim za svoju kosu koja je kovrčava i jako suha. Znam da dosta cura koje imaju sličan, ili čak isti tip kose kao i ja dugo traže odgovore na pitanja kako ukrotiti svoju kosu, kako je hidratizirati i postići lijep sjaj i oblik (a znam iz svog iskustva koliko to teško zna biti). Ja sam dugo bila u potrazi i, vjerujte mi, isprobala sam stvarno dosta šampona, regeneratora i maski za kosu. Većinom su to bili proizvodi namijenjeni za oporavak oštećene i suhe kose, ali dosta takvih proizvoda nije mi dalo rezultate koje sam željela.Sada ću vam reći nešto više o proizvodima koje trenutačno koristim i koji su se pokazali više nego dobrima:




1.Balea Professional Locken Shampoo

Bila sam u potrazi za šamponom koji je baš namijenjen kovrčavoj kosi i naletjela sam na ovaj od Balee.

Ambalaža,sastojci,struktura

Ovaj šampon namijenjen je kovrčavoj i valovitoj kosi, dolazi u pakiranju od 250 ml, a možete ga kupiti u DM-u.

Tijekom pranja kose stavljam ga dva puta, a potom krećem sa stavljanjem maske. Ima jako ugodan miris koji meni odgovara, a nakon pranja miris ostaje na kosi nekoliko sati. Koristim ga već neka 2 mjeseca i jako sam zadovoljna s njim, ne petlja mi kosu, daje joj jako lijep sjaj i kovrče se ne petljaju, već imaju lijep oblik. Potrebna je mala količina šampona da se lijepo zapjeni i da opere kosu.

Cijena šampona je jako povoljna, u DM-u oko 20 kn .


2.Balea maska za oštećenu kosu - vanilija i bademovo ulje

Ambalaža,sastojci,struktura

Ova maska dolazi u pakiranju od 200 ml te je dostupna u DM prodavaonicama. Kažu da intezivno njeguje i obnavlja oštećenu i iscrpljenu kosu te joj vraća sjaj. Potrebno je držati masku na kosi 2-3 minute.

Ovu masku obožavam prvenstveno zbog  njenog mirisa vanilije (obožavam miris vanilije), miriše kao puding, hehe. Sve što mogu reći da sve što obećavaju da ona to i ispunjava, njeguje, daje sjaj i mekoću kosi.

Jako sam zadovoljna proizvodom. Inače, kao što sam već rekla, razočarala sam se u mnogo proizvoda koji su obećavali napraviti čudesa od oštećene kose, a zapravo nisu apsolutno ništa radili.

Kupila sam je u DM-u za nekih 15 kuna.Toplo vam preporučujem ovaj proizvod!


3. Balea hidratatno mlijeko za suhu i oštećenu kosu

Ambalaža,sastojci,struktura

Prije susreta s ovim proizvodom nikad nisam koristila mlijeka za kosu, čim sam vidjela da takvo što postoji, odmah sam odlučila isprobati.
Sama ambalaža proizvoda dolazi s pumpicom, što me je razveselilo zato što obožavam proizvode s pumpicom!
Kažu da hidratizira, njeguje, vraća sjaj, štiti od vrućine fena i olakšava raščešljavanje. Proizvod se nanosi na mokru kosu i ne ispire se.
Mlijeko je s ekstraktom breskve i kokosa, jako ugodnog mirisa.

Ovo mlijeko koristim od srpnja ili kolovoza ove godine i,vjerovali ili ne, još ga nisam potrošila, a stavljam ga nakon svakog pranja (ima 200 ml).
Isto kao i za masku sve što obećavaju to i ispunjava, spasio me ovog ljeta od vrućina, sunca i mora i jako sam mu zahvalna na tome, inače bi moja kosa bila jako ispucana i oštećena. Ponekad ga stavim i na suhu kosu,ne zamasti je, a spriječi da mi se kosa "napuše".

Proizvod je dostupan u DM-u, za nekih 16-ak kuna!

4. Wellaflex - curls & waves



Ovaj proizvod služi za učvršćivanje kose i  oblikovanje kovrčave i valovite kose. Količina  je 200 ml i traje jako dugo, a što se samog postupka korištenja tiče - mislim da to većina vas zna.

Jednom prilikom sam uzela ovaj proizvod,čisto da moje kovrče dobiju oblik i, što je važnije, da stoje na mjestu.

Već ga jako dugo vremena imam, ali ne stavljam ga baš nakon svakog pranja zbog toga što daje nekakvu "težinu"kosi pa nekada samo hoću da mi kosa malo "diše". U svakom slučaju, mojoj kosi odgovara i lijepo mi oblikuje kovrče i učvrsti ih.

Također sam ga kupila u DM-u, cijena oko 20 kuna.



5.Advance Techniques - hranjivi serum za vrhove (AVON)





Ambalaža, struktura, pobjeda za njegu kose


I moj posljednji najdraži proizvod za kosu jest hranjivi serum za vrhove iz Avona, koji je proglašen i pobjednikom za njegu kose na žena.hr.

Lagani serum s pro-vitaminom B5, kažu da zaglađuje suhe, ispucale vrhove i pruža sjaj beživotnoj kosi. Dolazi u količini od 30 ml, sa pumpicon tj.dozerom što ga čini jako praktičnim za korištenje. Mojoj kosi dovoljne su dvije do tri pumpice.

Serum se stavlja na suhu kosu, ja ga najčešće koristim kad negdje idem pa stavim samo da mi ukroti ispucale vrhove (kada ih imam). Jako dobro funkcionira,vrhovi postanu sjajni i ne vidi se ispucalost. I on je, također, bio moj saveznik u borbi protiv suhe kose ovo ljeto!

Naručila sam ga iz Avona, cijena mu se kreće od 25-40 kn, ovisno o kampanji, često se može pronaći na nekakvoj akciji.




I to je, moje drage, bilo sve za ovaj post. Čim otkrijem neki novi proizvod koji će mi odgovarati, odmah objavljujem recenziju. Nadam se da sam vam barem malo pomogla kod kupnje novih preparata!



Sviđaju li vam se proizvodi? Koji su vaši dojmovi i preporuke?

Broj komentara: 16:

  1. Za početak dobro došla u blogosferu :) Moja je kosa totalna suprotnost tvojoj, ravna, masno vlasište s vrhovima sklonim isušivanju i imamo zajednički jedan proizvod, a to je Balea maska za kosu. Slažem se s tobom da miriši ko puding :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga dobrodošla u svijet blogerica. Jedno vrijeme sam koristila ovo Avonovo ulje i divno mi je. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro nam dosla :* :* :* ovo Balea mleko obozavam a masku vec dugo planiram da probam :) super post <3

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam dosta zadovoljna s stanjem kose, ali isto se mislim da uzmem nešto za zimu (za svaki slučaj), možda nešto za vrhove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporucujem avonov ovaj serum ili imaju jos marokansko ulje kazu isto da je odlican:)

      Izbriši
  5. Ovo mlijeko odmah dodajem na spisak. Djeluje mi super interesantno jer i ja takve stvari stavljam na svakodnevnoj bazi prije izlaska. Ono tipa malo navlažim kosu rukama i nagužvam sa nekim takvim preparatom. Odličan post za nas frkavice i dobro nam došla! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svakako,nećeš požaliti i ja ga tako nekad koristim da mi kovrče dođu do većeg izražaja.Hvala ti puno :*

      Izbriši
  6. Jako sam se zainteresirala za ovaj post jer sam vlasnica kovrčave kose. Nije baš afro kovrčava, ali ono.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije ni meni baš afro,ali dovoljno je kovrčava i suha da moram imati sve ove proizvode ;))

      Izbriši
  7. Imala sam tu Balea masku i nije mi bila ništa posebno, kao običan regenerator. Također sam imala i Balea mlijeko, isto ništa posebno, ali divno, divno miriše. Koristila sam i Avonova ulja za kosu, isprobala sam sva tri i bila su mi super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a možda sve ovisi o tipu kose,meni super djeluje :)

      Izbriši
  8. Ovaj zeleni Avonov serum za vrhove koristim vec duuugi niz godina, super je :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zakasnila sam ovdije ali ti želim preporuciti Balea oil repair ulje s arganom,mislim da bi ti se moglo svidjeti:) Također imam kovrčavu kosu i super mi je.Procitaj ostale recenzije za to ulje. Pozdrav! ^^

    OdgovoriIzbriši

Komentiraj i usreći me :)